Misja przedsiębiorstwa to zasadniczy powód jego istnienia i chęć organizacji do bycia postrzeganym na rynku w określony sposób. W praktyce przejawia się w głównych jej celach, jakie długofalowo definiują filozofię funkcjonowania firmy. To one nadają kierunek prowadzonej działalności i pojawiają się praktycznie w większości działań pracowników, które może zaobserwować zewnętrzny odbiorca. A może być nim zarówno klient, jak i dostawca czy partner biznesowy.
Dlaczego więc tak często misja i wizja to puste frazesy wiszące gdzieś na firmowym korytarzu, albo ogólnikowy dokument, którego nikt nie może znaleźć? Czemu liderzy nie korzystają z wielkiego potencjału kryjącego się za stworzeniem przekonującej misji i wizji, zaś całą energię inwestują w planowanie kwartalnych wyników i działań krótkoterminowych?
Czy dotarcie do jakiegokolwiek celu, może odbyć się bez określenia po co właściwie tam idziemy i jaki jest sens naszej wędrówki?
Jedenasty odcinek naszego podcastu poświęcamy temu jak lider może odkryć “why” swojego zespołu i dzięki temu utrzymać zarówno jego zaangażowanie, jak i zbudować bardziej spójny wizerunek.
Porozmawiamy m.in o:
- Po co nam misja i wizja i dlaczego bez nich dryfujemy po rynkowym morzu?
- Dlaczego teraz jest to ważniejsze niż kiedykolwiek?
- Jak podejść do zbudowania misji i wizji, która nie pozostanie kartką papieru z pustymi frazesami wiszącą na firmowym korytarzu?
- Jak przekuć misję i wizję na codzienne zachowania w organizacji?
- Jakie korzyści dla lidera i organizacji płyną z misji i wizji, którymi żyją wszyscy pracownicy?
Zapisz się do newslettera Modern Way to Lead i pobierz darmowe kompendium do odcinka, gdzie znajdziesz kluczowe treści z odcinka i linki do materiałów źródłowych.
Tak, chcę otrzymywać newsletter Modern Way to Lead i w tym celu podaję poniżej swoje dane.
011
Send download link to:
Jeżeli podoba Ci się nasz podcast i chcesz być na bieżąco, to zachęcamy do subskrypcji.
Dzięki temu pojawimy się co dwa tygodnie w Twojej aplikacji podcastowej, żeby towarzyszyć Ci we wszystkich tych momentach, kiedy masz czas nas słuchać.
Zależy nam również na Twojej opinii. Wszystkie komentarze, które otrzymujemy od naszych słuchaczy bardzo motywują nas do dalszej pracy nad podcastem.
Dodatkowo, dzięki Twojemu głosowi opublikowanemu w podcastowych aplikacjach, nasza audycja będzie bardziej widoczna w rankingach, a tym samym będziemy docierały do większej liczby odbiorców.
Zapraszamy również do dyskusji na naszym profilu LinkedIn: Modern Way to Lead.
- Otwórz aplikację Podcasty.
- Kliknij na ikonę Szukaj i wpisz Modern Way To Lead.
- Wybierz Modern Way To Lead z listy podcastów.
- Kliknij na przycisk Subskrybuj przy okładce naszego podcastu, aby być z nami na bieżąco.
- Aby ocenić nasz podcast przy pomocy gwiazdek i/lub napisać recenzję przejdź do sekcji
Oceny i recenzje.
- Kliknij, ile gwiazdek chcesz nam przydzielić (mamy nadzieję, że 5!).
- Aby napisać recenzję, kliknij przycisk Napisz recenzję.
- Kliknij na wyślij w prawym górnym rogu. To wszystko! Nie martw się jeśli nie zobaczysz Twojej recenzji od razu. To może chwilę potrwać.